Filozofia sukcesu

10 Comments

Na czym polega filozofia "f**k it"? Żeby się nie przejmować. Spełniaj marzenia, rób to na co masz ochotę i nie patrz na innych. Jak zawsze mówiłeś 'nie' to teraz powiedz 'tak'. Daj szanse chociaż raz zaplanować coś światu i nie zapisuj nic w swoim kalendarzu. Jesteś wkurzony? Zazdrosny, a może zestresowany? Odpowiedź jest jedna "Pieprz to".


 Jest to humorystyczna i lekka książka (o ile można ją nazwać książką ktoś by tak powiedział, bo mało czytania, a dużo przekładania u siebie w głowie;) ). Wcale nie musisz ją skończyć w 20 minut, a np. czytać codziennie po 2-3 kartki i przez najbliższy czas stosować się do rad :). Wiele osób na forum twierdzi, że cena jest nieadekwatna do treści, ale to już każdego indywidualna sprawa :) Ja osobiście polecam książkę.


Mam podejście do wielu spraw jak w tej książce. Nie przejmuję się niepotrzebnymi rzeczami i daje światu wolną rękę. Mniej stresu i zmarszczek hehe. Oczywiście wiem kiedy można przystopować a kiedy trzeba jednak wsiąść sprawy w swoje ręce :)





You may also like

10 komentarzy:

  1. "F*ck it" to moje motto życiowe, chyba książke czytałoby mi się dobrze ;)

    COCOCHINES BLOG - Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, najlepiej wychodzi mi stwierdzenie "aaa mam to w dupie" i wtedy jest mi stanowczo lepiej na duszy ;)


    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka wydaje się być świetna, chętnie sama do niej zajrzę :)

    Zapraszam
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! ksiązka wydaje się być całkiem spoko. Mysle ze osoby zestresowane powinny takową zakupić :) Oczywiscie duzo mozna sobie w glowie ''poprzekladac'' ale chyba raczej pozytywnie,gdyż w dzisiejszym swiecie jest za duzo stresu a ksiazka wydaje sie byc taka ktora sprawi ze wyluzujemy ;) dlatego też wezme jej zakup pod uwagę. swietny blog i naprawde swietna jakosc zdjec :*


    u mnie recenzja kremu L'oreal. Gorąco zapraszam: http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm ciekawa ksiazka! chyba musze sie w nia zaopatrzyc...
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne podejście jak w tej książce ;)
    Kochana, świetnie piszesz! Obserwuje :*
    pozdrawiam
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, Ale świetna Książka! Na pewno się w nią zaopatrze. :D Świetne zdjęcia Kochana:* Zapraszam do obserwacji, buziaczki:* Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, pierwszy raz widzę ją na oczy i już mi się spodobała :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.